Canimcanim_ask Kızlar 28 haftaligiz aşırı diş ağrım var 15 haftalık iken de diş ağrısından antibiyotik kullandım ama şimdi kullanmak istemiyorum nasıl geçirebilirim…
Motherbabys Canimcanim_ask Zeytinin çekirdeğini çıkarıp ters çevirip ağrıyan yere koyun dindirir acıyı az da olsa
Nskyhn Canimcanim_ask benim ne zaman diş ağız yaram olsa karadut reçeli yerim ağzımda çeviririm çok rahat ederim. Ki ben tel kullandığım zamanlar çok kötüydü bir tek o rahatlatıyorrdu
sulemsi123 Benimde dişim çürümeye başladı her gece ağrı çekiyordum 2-3 haftadır,karanfil yağı aldım kulak çubuğuyla sürüyorum dişime 5 dakika da ağrıyı kesiyor onu da burda okumuştum inşallah bir zararı yoktur:(
Canimcanim_ask Motherbabys hemde ne kadar kötü yemek yiyemiyorum bebek doysun diye çiğnemeden yutuyorum yiyecekleri
Mucizeannesi28 Canimcanim_ask bnde 26 haftalığım 17 de kullandım bnde şimdi yine kullanıyorum doktorum kullan dedi sen. Ağrı çektik e o dahada kıvranıyor huzursuz oluyo dedi hemde enfeksiyon kana karışırsa Allah korusun ikisiniz içinde riskli dedi largopen kullanıyorum şükür ağrı vaf hafif hafif çünkü düşük bir antibiyotik ama olsun nefes aldırıyor ikimizede
Tgbgcli Ben bebek aspirini kullandım doktor önerisiyle kan sulandırıcı etkisi olduğu için bebeğin daha çok beslenmesine de katkısı oluyormuş.
deryaundar Bende diş ağrısı yaşadım malesef ama kendinize boşu boşuna acı agri cektirmeyin doktorunuzun onayıyla tedavi olun derim. Lokal anestezinin bebeğe herhangi bir zararı yokmuş gönül rahatlığıyla yaptırın aksi bir durum yoksa. Ben yaptırdım doktorumun onayiyla bebeğim de bende herhangi bir sorun yaşamadık.