Merhaba benim son sat 19 Mayıs
17 Haziranda test yaptim cift cizgi olunca doktora gittim hemen beta hcg 455 çıktı.
Bugün kontrol vardı , alttan muayenede göremedi keseyi dış gebelik riski olabilir dedi.Tekrar beta hcg istedi sonuç 2044.Sizlerin kesesi ne zaman goruldu ?
Kontrolum Cuma ama icim icimi yiyor su an