Mylifeem Kızlar bu sabah kan tahlili verdim sonucu aldıgımda sağlık ocagından hamile olduğuma dair bi kağıt veriyorlar mı iş yerim istiyor
Beste0636 Mylifeem beta hcg değerini gösterebilirsiniz 0-5 arası gebe degil yüksekse gebesiniz, nasıl iş yeri hemen böyle istiyor anlamadım, ben 5 aylık olana kadar söylememiştim bile 😅
Deletedmom727272 Mylifeem sonucu göstermenizden anlamayabilirler, ama tahlil sonrası gebelik varsa doktordan kaşeli ıslak imzalı bir “x kişisi x beta değeriyle hamiledir” gibisinden bir yazı yazmasını isteyebilirsiniz
kubraselcuk Mylifeem öğrenince bilgi verir misiniz nöbet sisteminden çıkmak için bana da gerekebilir ileride 🤗