Merhabalar ben ilk gebeligimde düşük yaptım 3 ay sonra dün HCG değerim 197 çıktı yani gebeyim çok şükür ne zaman doktora gitmeliyim sizce 5. Haftada mi 6 damı direkt gidip kalp atışını mi duysam acaba diyorum yoksa erken gidip takibe hemen başlamalımiyim strese de girmek istemiyorum her zaman HCG ye bakarak