Bay kuzum bende ovulasyon testi ile yumurtlamayı yakaladim 14 Haziran’da yani bugünde progesteron testi baktırdım sonuç 10.7 çıktı takibini yaptığı abla çok güzel sonuç yumurtlama olmuş dedi 8 9 gün sonra beta baktirmani isticem dedi ben sabırsız hazır kan vermişken beta baktırdım 1.20 çıktı 🤣 abla dedi şuan gebelik varsa bile negatif çıkması çok normal dedi daha yumurtlama olalı 1 hafta oldu çünkü 8 9 gün sonra tekrar baktır dedi bakalım ama dünden beri aşırı sol kasık ağrısı bel ağrısı çekiyorum bulaşık makinasini boşalttım belim koptu resmen bakalım