Zhrtsdmrlnk 20. Haftaya giriyorum bende yarın sol göğüs altında batma yaşıyorum son 2.5 haftadır ve bazen inanılmaz can acıtıyor bu aralarda aynı yerde ki ağrı sırtıma vuruyor büyüdüğü için diyor herkes cuma günü randevum var bakalım doktoruma da soracağım..