Eminebayram
Kuzum merhaba benimde ikili testim normal çıkmıştı, detaylıda ikisinde de burun kemiği göremedi doktor oyüzden fetal DNA yaptırdım ben sonuç normal geldi tekrar gittim doktor yine göremedi ama korkulacak bişi yok dedi bence genetik dedi çünkü anneminde minik bir burnu var onuda görünce doktor öyle dedi ama aklım kalmasın dersende amniyosentez yapabiliriz ama bence sırf bunun için yapmaya gerek yok bir tek buna bakarak down denilemez dedi sonuçta bunların hepsi tanı testi yüzde yüz değil ancak doğduklarında kesin tanı konur dendi. Bende oyüzden yaptırmadım Allah’a emanetler hepimizin bebekleri 🙏😔