Ball1903 Benim de çok ayakta kalmaktan ve bebeğim doğum kanalına çok erken yerleştiği için birden düştü. Okulda ayakta durmamaya çalıştım. 2 hafta sonra bir miktar uzamıştı. 38+3′te doğum yaptım ben. Sizin biraz daha dikkatli olmanız gerekir sanırım. Umarım vaktinde doğar bebeğiniz.🙏🏻