Eyluladam15 15+3 haftalık olduk ama hala cinsiyetini göstermiyor bacakları hep kapalı sinir oluyorum yaa 🥺🥺🥺
m060918 Eyluladam15 aynı benimde öyle canım asla açmıyor bacaklarını neler yaptım 11+5te doktorum yüzde 99 erkek dedi sonra bugün başka dr gittim 13+2 de asla bacaklarını açmıyor kız olabilir ama net değil dedi kafam iyice karıştı
Deletedmom727272 Eyluladam15 ya bugün öylesine 16.haftada gebelik diye youtube’a bakıyodum e bebeğin videosuna girdim açılır açılmaz çıkan animasyon GÖSTERMİCEEEEEMMMMM😑😂
Zeyzey1014 Eyluladam15 ben 3 ayrı doktora farklı haftalarda gösterdim. Bebeğim inatçı çıktı her gittiğimde bebek göstermedi. En son detaylı da öğrendim .
Eyluladam15 Minigim38 yapmadığımiz bişey kalmadı şekerli kahve çikolata bol su idrara sıkıştım yürüdüm aklınıza ne geliyorsa yaptım
Eyluladam15 m060918 bana da öyle dediler başta erkek şimdi kız 🤣🤣 pazartesi bidaha çağırdi napmam lazım acaba
m060918 Eyluladam15 Bende pazartesi tekrar gidicem mutlaka haberleşelim😂 bizim sıpalar biraz fırlama olacak sanki😂😂😂😂
m060918 Eyluladam15 Sıkışık gidelim bide kahvaltımızı vs yapıp gidelim çikolata yiyelim meyvesuyu içelim 😂😂😂 benimki çok hareketli ama bacak arasını kapattı açmıyo ilk erkek dedi pipisini bile gösterdi ama sonrasında başka doktor kız gibi dedi göstermeyince🥲
Deletedmom727272 Eyluladam15 bende benimkini yiyecem neresine denk gelirse valla😂 fırlama ya ben onu bekleyeyim bir ay boyunca genç kız gibi triplere gireyim heyecandan o bana kürek kemiklerini göstersin al sana anca bu der gibi
Mehtap12ksm Eyluladam15 ben de hep erkek hissediyordum ama yanıldım önemi yok eli ayağı düzgün olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah