Tubiiiiif Kızlar hareket hissetmiyorumda diyemiyorum aslında saniyelik dokunuyor çekiyor sanki bebiş öyle birsey hissediyorum arada bazen hiç birsey yok erken mi sizce varmı benim gibi olanlar 😊
Nskyhn Tubiiiiif ben 18 de hissetmiştim. Hissetmek için acele etmedim hatta 18 de bile emin olamadım ama bebekti bence. 20 den sonra bol bol hissediliyor
elifuslu1002 Tubiiiiif canım çok erken daha çünkü ben 18 de hissediyordum ama ilk gebeligim ya nasıl bir hareket olduğunu bilmiyordum 20 haftaya kadar belli belirsizdir sonra daha net hissetmeye başladım ve şuan 24 haftalığım bildiğin karnım dalgalanıyor tekmeler direnmeler her hareketi yapıyor
Tubiiiiif Ayseport aslında 2ci diğerini 8 haftalık kalbi durmuştu bu ikinci gebelik ama cok şükür 17 haftalı kadar geldik bundan okadar merak ediyorum ki hareketleri hissetmek karınım elimde bazen okuşayıp duruyorum belki birsey hissedirim diye 😊
Tubiiiiif Nskyhn banada 18 net hissedirim gibi geliyor bazen cünkü birsey yokluyor dokunuyor sanki Rabbim yaşatsın inşallah tam net hissetmeyi bana birsey dedim bebegim gibi geliyor oan cok tuhaf duysal oluyorum 😊
Nskyhn Tubiiiiif büyük ihtimalle o yoklayan dokunan bebistir çünkü ilk zamanlar öyle oluyor kelebek gibi sonra güm güm oluyor 🤗
durumom2022 Ben sanki 17. Haftada karnımda minik minik gıdıklanma gibi bir his yaşıyordum sanki yer değiştiriyordu. 18 +3 üm karnım seğiriyor sürekli bebiştir herhalde diye düşünüyorum ☺️
Mavisperi Tubiiiiif 22 haftaligiz daha 19 dan beri hissedebiliyorum hemde 2.gebeligim olmasına rağmen az tembel benim cücük galiba