Ba_momss Burnunu sürekli temizle kuzum, gece öksürüğü de varsa biraz yüksek yastıkta yatır. Bizim doktorumuz da antibiyotik verme taraftarı değildi sadece burnunu serum fizyolojikle temizleyin tıkanmasın geniz akıntısı olmasın ciğerlere iner demişti. Burnunu normalde suyla siliyordum aktığında, akşamları yatmadan da serum yapıyordum ben