Haticek0636 Merhaba anneler :) 5+0 ız şu an uygulamaya göre. Cumartesi günü(25.06.2022) doktora gideceğim 15.06.2022 de beta değerim 155 ti. 5+4 olunca kese gözükür mü sizce?
dezgi Haticek0636 canım muhtemelen kese gözükür belki bebis gozukmeyebilir bir hafta sonra o da gözükür ❤
Minikbebegim1999 Haticek0636 bende 5+5 oldum bugün dun 5+4 iken keseyide kalp atışını da gordum HCG değerim 6700 du en son
Haticek0636 Babamız askerde, bayram sonrası geliyor o zaman kalp atışı duyarız muhtemelen :) şimdilik kesesini görsem içim rahatlayacak bir sıkıntı var mı yok mu endişeleri çöktü üzerime
dezgi Mutlubebekannee canım haftaya betanın çok bir alakası yok ona hiç bakma ortalama değer verir sen son adet tarihini baz alacaksin