Merhaba kızlar. Bi düşük ve iki kimyasal gebelik geçirdim. Şuan 12+5 hamileyim. 7.haftada çok yoğun bi kanama geçirdim. İğne ve ilaçlarla düşüğü engelledik. Şuan enfeksiyon var sadece, bebekle ilgili herhangi bi sıkıntı yok gibi. Ama ara ara kasıklarda,vajinada batma/ağrı hissediyorum. Psikolojik olarak önceki kötü tecrübelerden dolayı hala hamileliğimin mutluluğunu yaşayamıyorum.. doktor genel olarak 12. Hafta sonrası riskler çok azalır dedi.. 12den sonra bi sıkıntı yaşayan çok mu ,yoksa dedikleri gibi risk azalıp rahatlayabiliyor muyuz? Cevaplar için şimdiden teşekkürler