can_1anne 6+3 kalp atisimizi duyduk çok şükür ♥️ ama tsh yani tiroit bezi 3.04 çıktı doktorum tekrar baktırmami söyledi
Celiktss can_1anne tsh değeri bebeğin gelişim düzeyi için önemlidir.. gerekli kontrolleri yaptırır ilacı düzenli kullanırsanız çabuk toparlıyo. Benim 4lerdeydi , düzenli ilaçla 1küsürlere indi
Sumiire can_1anne 1.2 falan olması gerekiyo seninki yüksek mutlaka doktoruna söyle yada bi dahiliye uzmanına görün sana hap verir onu kullanırsın
BBuseY Tahlili öğle sonrası verin sabah yüksek çıkıyor ben çok zayıfım normalde 4,5 çıkmıştı doktor şaşırdı 😂 öğleden sonra ver dedi tekrardan verdim 1,5 falandı