Nursyhn Kızlar 24 haftalık gebeyim 11 saatlik bir yolculuk yapacağım kardeşimin mezuniyeti için doktorum sık molalar ile birşey olmayacağını gidebileceğimi söyledi hiç seyahat ettiniz mi gebeyken ne düşünüyorsunuz?
Yarenvekardesi Nursyhn ben Bursa antalya yaptım iki üç gün önce bugünde 23+0 im .çok şükür bı sıkıntı olmadı hele bide kucağımda 2.5 yaşında kızım kıpır kıpır di vede sonra da uyudu 5 saat boyunca kucağımda uyudu. 8 saat sürdü .
Padfoot Nursyhn 20-24 haftalar arası tüm avrupayı arabayla gezdim, gidiş geliş uçakla oldu tabi. Bol bol mola verdik. Mola, yürüyüş ve bol su ile bir sıkıntı olmaz