Forum yaşamda ahmet ışıktana gidiyordum ilgisi gayet güzeldi kibar biri ama artan fiyatlardan dolayı şehir hastanesi ali yeşile gidiyorum artık detaylıyıda şehir hastanesinde yaptım doğumuda orda düşünüyorum. Ali hoca da çok kibar ve iyi bir doktor. Randevu sıkıntılı erkenden gidip sıra almak gerekiyor.