33+5İkiz gebeyim bebeklerden birinin suyunun azlığı sebebiyle hastaneye yatışım yapıldı 4 gün kaldım sonra taburcu edildi su gelişi olmadığı için bir hafta sonrasında tekrar kontrol günü verildi. Bebeğin suyu azken taburcu edilmesi biraz aklıma takıldı acaba sorun olur mu diyorum var mı bu durumu yaşayan tamamen bitmiş olsa ya da bebek tehlike de olsa taburcu vermezlerdi heralde