Seydasavrak 39+1 ım ve dün geceden beri düzensiz şekilde adet sancısına benzer ağrım var saat 8 gibi nişan geldi ama suyum henüz gelmedi ilk gebeliğim heyecanlandim ve korkuyorum doktora ne zaman gitmeliyim
Serap26_ Seydasavrak Sancınız düzensizse gitmeyin zaten dakika tutun sancılarınız oldukça nişanınız geldiyse doğum yakın zaten ama nişan geldi diye giderseniz geri gönderebilirler sizi sancılarınızı kontrol edin
Hafize27 Nişan hangi renkdi birde nişan gelince hemen doğum olmuyor bazen aynı gün oluyor bazen 2 3 hafta sonra su ve sancı sıklığınadikkat edin