bebek- kızlar dogum yaptım 1 hafta oldu ama halen isim yok 😊kızımın adı idil oglumada emir ve yigit arasında kaldım sizce hangisi daha güzel
BRUTAL-BETTY bebek- kesinlikle öyle kaç tane yiğit diye tanıdığım çocuk varsa hepsi enerjik yerinde duramayan çocuklar 🙈
Nezii Yiğitler çok zeki ama çok çok hareketli ve enerji isteyen çocuklar. Öğrencilerimden biliyorum :) ben oğluma koymaya cesaret edemiyorum.
bebek- Nezii gerçekten benimde tanıdığım bir çocuk var bildigin zeka küpü ama o da hareketli belli yani