sedagumus Herkese selamlar, Bugün 37+3 hafta olduk, bebeğimin kilosu 2500 olduğu için bir kaç gün içinde doğum planlandı. Yapay yolla doğumu başlatacaklar. Çok endişe ediyorum. Başına gelen oldu mu?
DMMC sedagumus Benim kiza karin bolgesi 3 hafta geride dediler 37 +3 de dogum yaptim 2940 gr dogdu karni biraz kucuktu gobegi disqrdaydi bi parmak kadar suan 1 aylik cok sukur hersey normal bi sikintida yok
Acemianneee08 sedagumus ablamda 39.haftads 2500 doğum yaptı 40ında topladı bebiş 4.5 kg oldu hiç sıkmayın canınızı Allah’ın izniyle hiç bşy olmaz plasentadan çok beslenmiyodur artık muhtemelen o yüzden öyledir .
Esezgin Ablama olmuştu 37’de doğuma aldılar sıkıntı yok şu an 7 yaşında okulda da yaşıtlarından çok çok ileri içini rahat tut ❤️
hunilimom sedagumus belki minyon bı bebek olucak son haftalarda hiç mi kilo almamış benim kızım da şuan 2 hafta geriden geliyor karın çevresi kilosu da haftasina göre az 31. Haftadayim doktorum doğum icjn bişe demedi henüz
sedagumus hunilimom son iki haftada 270 gr almış, böyle bu hafta içi kesin doğum dediler, suni sancı verecekler 🥺
sedagumus DMMC Kilosu iyi doğmuş bize göre, bize de 37+3 2477 gr dediler 😞 umarım yanılıyorlardır. Bebeğinizin sağlıklı olmasına çok sevindim 🙏
sedagumus Acemianneee08 Gerçekten olumlu örneğe çok ihtiyacım vardı, çok teşekkür ederim. Bi taraftan suni sancı ile doğum yapacağım, bi taraftan küçük. Ona bişi olmasından çok endişe ediyorum. Çok strese girdim.
Acemianneee08 sedagumus hiç stres yapmayın 2 kilo üzeri bebişler gayet sağlıklı oluyor hızlı toparlıyor 🥰
sedagumus Acemianneee08 Gelişim geriliği giyince bir sürü şey geliyor insanın aklına sanki herşeyi geri olacakmış gibi. Çok ürkütücü ya, belki ilk bebek diye 🥺
-_Esra_- Benim oglan da 25oo doğdu sapasağlam Şimdi beni beğenmiyor 3 yaşında. Anne bu yemek güzel değil dedi sabah 😂😂😂
Acemianneee08 sedagumus bazı doktorlar malesef üslup konusunda karşıdaki üzülür vs düşünmeden dümdüz konuşuyor . Hiç sıkma canını kilosu gayet iyi her bebek 4 kilo doğacak diye bi kural yok
Babysharkdutdutdut sedagumus dogumunuz devlet hastanesindemi olacak acaba. Zayıf bebekler çok daha kolay toparlıyor merak etmeyin hiç.
sedagumus Babysharkdutdutdut İngiltere’de olacak. Sistemlerine dair birşey bilmediğim için çok daha tedirginim.