Merve098 Çocuğum memede hep sinirleniyor ve sürekli boğazında kalıyor kendini çekiyor sizdede oldumu ne yapacağımı bilmiyorum çok korkuyorum meme reddi yasamaktan bunu yaşayanlar neler yaptınız geçici bı durummu yardmci olurmusunuz
35lavanta Merve098 İlk sütünüzü sağın bende ilk zamanlar öyle yaptım öok fazla geliyordu zorlanıyordu emzirmeden önce hep biraz sağdım sonra verdim çok rahat emdi sağdıklarımın birazını dolaba attım birazınıda 3 yaşında kızım var ona içirdim ❤️😂😂
Senay74 Merve098 arkadaşında dediği gibi biraz sağıp boşaltmanız gerekiyor.bende yaşadım.doktor böyle yapmamı önerdi.şimdi çok şükür iyi.
Cansugamze_ Geçici bi durum evet makas yöntemiyle emzirmeye çalışın rahatlık açısından da emzirme yastığı kullanın bnde o şekil yaptım ama bi süre sonra düzeliyo göğüslerimiz terbiye oluyo merak etmeyin
Merve098 @Cansugamze_ İnşallah canım kızımı emziremedim çok içimde kaldı oğlumu en az 6 ay emzirmek istiyorum İnşallah geçer bir an önce
35lavanta Merve098 Benim kızım akşamları süt içip uyuyor paketli süt içeceğine anne sütü içiyor şuan ama ben söylemiyorum tabi emmek ister diye.. İyi olmaması durumu mümkün feğil anne sütü sonuçta ve sizin sütünüz zaten o sütle büyüdü dışardan paketli sütten kat kat daha iyi