Nesrintas22 Merhabalar canm ben sana anlatayim doktora gittin mi bu iki gun icinse bilmiyorum ama öncelikle korkma ben cok korkmustum ne oldugunu bilmiyordum ama öğrendim smdi Normalde 5 kabul ediliyor ama gebelikte 2.5 olmalı 2 olmalı ilk 3 ay bebegin gelisimi icin cok onemli yoksa düsükle sonuclanır Her ay mutlaka dahiliye doktoruna gitmelisin tsh degerine bakmali ona gore ilac dozu ayarlaniyor levatriyon ilacin adida yani ben onu kullaniyorum doktorun ayarlar degerine gore 25 50 75 ve 100 mg lar yani senin bunu 9 ay boyunca ihmal etmemen gerek her ay kan ver ölctur onin disinda sıkıntı olmaz insallah her sabah ac karnina yemeklerden yarim saat 1 saat once hap iciyosun buna dikkat et tamamdir