Selinnar Çok kararsızım 25haftadayım daha doktorumla o konulara gelmedik☺️Normal doğumdan korkuyorum ama bazen bi cesaret diyorum bana azcık akıl verin????
mgmg1 Tatlım daha bugün özellikle sordum doktoruma. Epiduralin zararları var mı ne önerirsiniz vs diye ki mükemmel bi adamdır gerçekten gözüm kapalı güvenirim o ne derse odur. Eşim de zira öyle hayranıyız kendisinin, düşüncelerinin aklının. Yıl olmuş 2018 şuan bu teknoloji varken gerizekalılık epidurali kullanmamak dedi. Ki eltim yeni normal dogum yaptı gozlerimin onunde 18 saat sancı çekti inatla epidural yaptırtmadı okadar söylenmesine rağmen herkes tarafından. 15 senedir yapıyoruz epidurali biz en ufak problemle karşılaşmadık dedi. Anestezici çok önemli, işi bilen biri olduktan sonra hiçbir sıkıntı olamaz dedi. Ki epiduralin de dozunun çok önemli olduğunu belirtti ben öyle tamamen %100 uyuşturtmam, hafif hafif de olsa hissediceksin o sancıları yaşicaksın ama çok hafif dedi. Benim güvenim tam kesinlikle bi mani çıkmazsa epiduralle normale giricem tatlım. 36.haftaya giricez biz de yarın bişey kalmadı🙏🏻
Emine- mgmg1 bu bahsettiğiniz normal Doğumda belden uyuşturma değil mi iğne yapılıp normal Doğum yapıyosun yanı prenses Doğumda diyorlar
Saniss01 Ya sonucta dogum yapıyomusun yapıyosun sadece o kadr acıyı hissetmiyosun . Ön yargılı olmamalı bence kmse epdrale karşı o cocugu yine sen cıkarıyosun ha acıyııı tamamen hissetmişsin sonradn gücün kalmamısss ha iğneyi olup herşeyn tadına varmıssın o an soncta normal dogum yapıyosn tek fark bi iğne 😄