Aslında baş aşağı duruyor aylardır ama sağ kasığımın üstünde başı bir türlü tam oturmuyor rahim ağzına. 38+2 deyiz gittikçe kilo alıyor doktor bu hafta doğurmazsan sezeryenle almak zorunda kalırız doğuramazsın dedi. Sürekli yürüyorum ev işleri yapıyorum eğliyorum kalkıyorum plates yapıyorum kendimce evde ama bana mısın demiyor. Öneri olan var mı ? Bu çocuk bu hafta doğmalı 😅