m060918 bu doktorları anlamıyorum ya. Nasıl olur da erken bir haftada böyle yüzdelik veriyorlar. Benim eşimin kuzenine ve eşine de 13. Haftada çıkıntı görüyorum erkek olabilir demiş ama yüzdelik vermemiş. İki tane kızı vardı. Sonra 16. Haftada gidince kız olduğu kesinleşmiş. Kadın hayal kırıklığına uğraşmış. Cinsiyet ayrımı yapmıyorlar. Ama sonuçta ilk erkek demiş, iki kızdan sonra erkek olmasına sevinmişlerdi. Gerçekten etrafımda en az dört beş kişi var bu şekilde. Çok tuhaf. İnşallah gönlünüzden geçen hayırla olur ☺️