@m060918 Benimde ilk gebeliğim. 13. haftamızda doktorumuz %70 erkek demişti. Bizde onun bu sözüne istinaden birkaç parça birşey almıştık eşimle. Erkekten kıza dönmez bidaha, doktor erkek dediyse birşey görmüştür bi bildiği vardır diye düşündük. 17. haftamda bu defa %90 kıza benziyor dedi ama emin değilim dedi bu defa. İki farklı doktora daha göründüm. İkiside kıza benziyor ama tam net göstermiyor dedi. Şuan 20+3teyiz ve kız diye ilerliyoruz ama yinede alışveriş yapamıyorum kesin konuşmadıkları için. Detaylı ultrasonu bekliyorum. Yani erkekten kızada dönebilir bu durum, bekleyin benim gibi bence. Sizinde benimki gibi nazlı bi çocuğunuz olucak heralde göstermiyorsa kendini:))