Sevimlianne_adayi Yumurtlaması 7-8 Haziran çatlaması 9 Haziran olup gebelik testinde pozitif gören var mı bana çoğu kişi olsaydı çıkardı dedi😔😔
HKclm Sevimlianne_adayi canim benimde 2 gun kaldi ama negatif cikti sabah sanirim olsaydi pozitif olsaydi cikardi 😔
kubraselcuk Sevimlianne_adayi benimde 3 gün var ve benimde negatif çıktı 😔 çok umutluydum bu ay.. sağlık olsun ne yapalim
annesinin_beybisi Sevimlianne_adayi en garantisi kan ver. bu sekilde var mı yok mu diye strese girmektense
Sevimlianne_adayi annesinin_beybisi köyde yaşıyorum ilçeye gitme şansım yok benim bir de kadın doğum yok acil de test pozitif çıkmadan yapmıyor il gitmem lazım o da çok zor
Sevimlianne_adayi kubraselcuk evet öğle canım üzüldüm ama bu ay Ovulasyon ile takip yapmıştım üstelik 😔😔
nur-nurr38 Sevimlianne_adayi benimde aynı günlerde yumurtlamam ve çatlamam oldu 3 güne de adetim var inşallah güzel haber alırız 🥰 hiç test falan da yapmadım ama adete 10 gün vardı adet olacak gibi ağrılarım oldu sende de oldu mu böyle
Sevimlianne_adayi nur-nurr38 hayır canım bende miğde yanması oldu geçti ama bir haftadır göğüs hassasiyeti var baya büyüdü normalde bu kadar asl olmuyorsu ben sürekli gebelik yaptım negstif
nur-nurr38 Sevimlianne_adayi olsun canım yinede moralini bozma rabbim ummadığın anda nasip eder inşallah 🙏ne zamndır deniyorsunuz
PMY23 6 haziran çatlama oldu, dün regli olmam gerekiyordu olmadım. Test yaptım ama negatif. Ama gecikme hiç olmazdı aksine erken bile olurdu. Geç döllenme olma ihtimali var mı sizce 😕