OksijenliSu 18 aylık bir oğlum var. İsmi Alperen. 😊🙈 2.bebeğim ise (inşallah değişmez ise) kız. Abisinin ismi ile uyumlu olacak isimler arıyorum.
Mihrimahvuslat OksijenliSu Reyyan ve efnan çok hoşuma giden iki isim anlamları da çok güzel ☺️ Yaren de çok yakışır yeni geldi aklıma 😁
OksijenliSu kahvesever__ Bade ve Ela isimleri aklımdan geçti. Ama yanına acaba Nur diye eklesek nasıl olur? 😊🍀
Verasmommm OksijenliSu nur ekleme ya tek başına koy o isimleri ya da nur ismini nedense artık soğuttular nur isminden her şeyin yanına nur nasıl erkeklerde bir ara han meşhurdu onun gibi ben gördükçe biraz gına geliyor da bana kusura bakma :)
Verasmommm OksijenliSu şu dönem de kısa isimler moda aslında ya da beğendiğiniz iki farklı ismi kombin yapıp koyabilirsiniz uyumlu olanlardan gerçi daha birine karar verememişken iki tane koymak da zor olur bilemedim :)
OksijenliSu bimihman Beren ismini pek sevemiyorum niyeyse. Ama yinede teşekkür ederim tavsiye için 😍🍀😊
OksijenliSu minisinannesi07 Aren erkek ismi gibi geliyor bana. 😊 Yinede teşekkür ederim tavsiye için. 😍🍀