Kızlar sanirim gene idrar yolu enfeksiyonu oldum. Progestan kullanıyorum aylardır riskli grupta olduğum için. Sorum şu progestan fitilin enfeksiyon içinde bi etkisi olabilir mi? Yani iyi gelir mi enfeksiyona ? Sadece bebeği korumak amaçlımıdir simdiden tesekkurler