Elifvari
Yanlış bilgi vermeyin lütfen, benim çocukluğumdan beri alerk astımım var, hamile kaldığımı öğrenince hem kadın doğum doktoruma hem de alerji doktoruma durumdan bahsettim. Yıllardır zyrtec isimli antihistaminik ilaç kullanırım her gece 1 hap. İki doktorda hamilelikte kullanabilirsin dedi. Şu anda da 34 haftalık hamileyim ilk günden beri kullanıyorum ve bebeğim iyi çok şükür.
NilAda16
Allah şifa ve huzur versin, doktorunuz verdiyse bir bildiği vardır, antibiyotikler de yasak ama pek çok kadın idrar yolu olsun, enfeksiyon olsun, akciğer olsun kullanmak zorunda kalıyor zaman zaman. Endişe etmeyin o daha zararlı