Merhaba anneler ben 2 defa düşük yaptım rahimde perde vardı alındı ve 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 4+6 haftalığız çok küçük ama dünden berin karın ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum doktorum da izinliymiş fakültede olduğu için numarası da yok sizce bu durum normal midir daha önceki düşüklerimden dolayı korkuyorum 😞