Yani en sağlıklı sizi en rahat edebilicek doğum hangisiyse onu tercih edin ama sonuna kadar bekleyin bakalim normal ilerlerse normal yapin benim normaldi mesela sezeryan tercik ettim çünkü 34 haftqlik dogum oldu suyum gelmisyi aniden suan 1 bucuk aylik hamileyim saglikla gununde dogsunda baska bisey istemem 🤲🌸