gamzeysfgl Arkadaşlar moralim çok bozuk. İdrarda protein kaçağı +2 çıktı ve doktor da çok korkutucu konuştu hemen doğum gerekebilir falan dedi. Daha 30. haftaa yeni girdim. Bwbek çok iyi, tansiyonum sadece stres yaparsam çıkıyor. Aynı durumu yaşayıp süreci sorunsuz geçiren var mı?
Derya341986 gamzeysfgl valla benm idrarımda protein yok ama sabah normal akşam büyük tansiyonum bazen 13 çıkıyor aynı durum bende de olanilirmi bilmiyorum
Ysn gamzeysfgl kesinlikle arastirmaya gidin orasida ilgilenmez ise ozel perinatolog bulun haftaniz cok iyi ve evde kendiniz tansiyon takibi yapin ödem varcmi kontrol edin
gamzeysfgl Ysn ödem zaten vardı ayak bileklerimde ama bu konuyu düşündükçe yukseliyor tansiyonum sakinliğimi koruyabildigim muddetce 12lerde seyrediyor
Elyfnagme Bende 11. Haftadayım cok korkuyorum. Hemen kendimi azcık yorunca sınıra 13 9a dayanıo tansiyonum hatta bazen geciyo. 😪 Allah hepimizin yardımcısı olsun, saglıkla sıkıntısız bebeklerimize kavusmayı nasip etsin😊
Ysn gamzeysfgl tuzsl tuketmeyin gunde 3 4 litre su icin tansiyonu yuksek görünce karanlik ve sessiz bir odaya gecip solunuza yatin
Esen Beninde eset çıktı tansiyonumda buğu 1/ 13_9du bi hafta tansiyon takibi istedi kötü bisey demedi 🤔