Asdas123123 Kızlar merhaba 15.haftalık gebeyim şuan bu ayın 27nnden itibaren 16.cı olcam ve çarşamba ultrasona girecegim devlette araştırmada. Cinsiyet belli olur mu? Yorumlarınız önemli Tesekkur ederim şimdiden
Ebru_cekin06 Asdas123123 ben 15 ken gittim demedi bana ya 17 haftalim gidicem bakalim diycekmi devlet bide ultrason görüntüsü de vermiyorlar daha belli olmaz dedi
Tugceonur Asdas123123 Detaylıda gösterirse bebek söylerler ben emin olmak için 22 inci haftaya kadar bekleyecegim ilk kızımda 20 inci haftaya kadar erkek dediler kız oldugu renkli doplerde cıkmıştı
Asdas123123 Deletedmom_12 Evet ya demiyor bazıları ama benim gittiğim doktor görürsem derim dedi bayan doktor
Esess_ Bn 14+ 3de öğrendim dün, ama kız bebekler biraz daha bekletiyorlar çocuk uygun pozisyonda ise görebilir kesin görür denemez. Ama git baktır cok takıyorsun kafana söylemese de mecbur beklicen gönlüne göre olsun hersey