3 günlük anneyim, bende inatla normal doğum olsun istiyordum 37 den beri bekledim bebeğim döner mi diye. Ama dönmedi kafası hep yukarıdaydı 39. Haftada artık bebeğin suyu bulanıklaşmaya başlamış dedi doktorlar, risk almak istemedim mecburen 39+3 de sezeryan oldum