Slm kızlar yarın tam 32 haftalik olcaz haftaya cuma kocaelinden diyarbakira gidecem ve o zaman tam 33 haftalik gebe olcam otobüsle yolculuk yapmak zararli mi bebege zarar verir mi acaba doktora söyledim sıkıntı olmaz dedi.Siz ne diyorsunuz gebeyken uzun yolculuk yapan oldu mu hic