Bende de olmuştu acayip kaşınıyordum kasimaktan kan oluyordu heryerim tahlillerim temiz çıktı. Gebelik urtikeri diye birseymis bazı gebelerde oluyormuş. Cildiyeye gittim krem ve hap verdim kısa süre içinde etkisini gösterdi. Gitmeni tavsiye ederim cildiyeye