Kızlar doktor üç gün kullanmam için verdi dün gece yatmadan koydum ama ben daha önce gynomax kullanmıştım o sabahları akıntıyla geri geliyordu bu donax gelmedi sanki hiç koymamışımm gibi acaba çok mu ileri ittim diycem çokta itemedim aslında normal mi kızlar?