Öncelikle herkese selam bende nacizane normal doğumumu anlatmak istiyorum. Perşembe gecesi sancım başladı ama çokda dayanılmaz bi acı değil yalancı sancı sandım ilk başta geçer dedim yattım ama yok geçmiyo tam aksine şiddetleniyo dakika takibi yapıyım düzenlimi bakıyım dedim 5 dakikada 1 vuruyo sancı ama kendi kendime diyorumki bebek doğum kanalına indi ondandır yat uyu. Yattım uyudum gerçekten be sabah 6 da kalktım eşime kahvaltı hazırlayıp bir yandan kıvranıyorum ağrım hala var eşim kalktı doktora gidelim dedi kendi doktorum özel ve erken doğuma bakmıyo hastanesinde yoğun bakım ünitesi yok çünki o yüzden dedik zeynep kamile gidelim neler oluyo baksınlar detaylı aksi bi durum olursa müdahale ederler. Hastanede muayeneye girdiğimde 5 cm açıklığımın olduğunu öğrendim ve şok oldum. Hemen nstye bağladılar sancı çıkmıyo ama artık dayanılmaz haldeyim. beni bekleme odasına aldılar doğumhaneler dolu bir tane yer yok bekleme odasında hazırlandım hemşire ıkınma sakın diyo diyorum nasıl ıkınmıyım geliyo bu istemsiz yaptığınız bişey çok değişik bi duygu tarifi yok yaşamayan bilemez gerçekten. Ve artık geliyo kızım dedim hemşire baktı ve açılma tamam doğum başladı dedi. O an başımdan aşağı kaynar su döküldü ya bebeğime bişey olursa diye be birden etrafım çok kalabalık oldu canım ebe sen iyiki ordaydın o kadar iyi insanlara denk geldimki hepsi ablam kardeşim oldu o an hiç yalnız hissetmedim kendimi. Ve çok sürmedi zaten ebemi ve hemşireleri dinleyerek hem kendimi hem kızımı yormadan kısa sürede doğum gerçekleşti. O anki rahatlamayı anlatamam kızımın çok az sesini duydum ama tamamen ağlamadan gitmek zorunda kaldı koynuma alamadım koklayamadım. Şimdi küvezde 11 gün oldu sadece solunum sıkıntımız var güzel dualarınızı esirgemeyin güzel hamişler bende sizde bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım İnşallah 🙏♥️