brltnyy Kızlar aranızda progestan kullanıp su gibi akıntısı olanlar var mı acaba su mu akıntı mı karar veremedim
Yasemibrahim brltnyy ilk kızımda 35 haftaya kadar kullandım suan 22 inci haftamdayım ilk ögrendiğimden beri kullanıyorum erken doğum riski için hergün geliyo o su gibi akıntı hic korkma tecrübeyle sabit her hamileliğimde progestan kullananın biri olarak söylüyorum 🤦♀️
Krizantemm brltnyy evet. Hatta bi kere sırılsıklam etti iç çamaşırımı ilk aylarımdı korkmuştum çok ama şimdi düşününce onun bebeğin suyu olması imkansızdı zaten. Kullanan arkadaşlarım da aynı şekilde yaşadığı için ondan diyebilirsin 👍🏻 Busrayilmaz18
Busrayilmaz18 Bu soruyu bebde merak ediyorum geceleri fitil atıyorum sabah kalkınca beyaz aktıntı haricinde kilodum islanıyor, 11+4 deyim haftam büyğk olsa suyum mu gleiyor diyeceğim, texrübe edenler aydınlatırsa sevinirim
brltnyy Krizantemm içimi rahatalattınız teşekkür ederim çünkü fitil kullanınca oluyor etkisi geçince dikkat ediyorum da hep kupkuru ama ilacı takip eden saatlerde sürekli ıslak
Krizantemm brltnyy korkma canım ilk zamanlar zor zaten suyu olması. Ben zehir ettim o zamanı kendime ikincide öyle olmaz mesela artık biliyorum bazı şeyleri 🤷♀️
brltnyy Krizantemm bende öyleyim sürekli kontrol ediyorum araştırıyorum aklım hep orada suyu azalacak diye ödüm kopuyor