Nuya97 Merhaba arkadaşlar Ben çalışıyorum bugün itibari ile 26. Haftamdayım. Artık çalışırken zorlanıyorum 32.haftadan önce rapor alabiliyor muyum nasıl bir yol izlemem lazım bilgi verir misiniz
Deletedmom83940 Nuya97 bir sene içinde 40 gün rapor alma hakkın var normal, 40 günden fazla istersen heyet raporuna giriyor doktoruna sor
Kuzeyn_annesi Nuya97 ben 20 haftamdan itibaren raporluyum erken doğum riskim olduğu için doktorum heyet raporu verdi. 32 haftama girincede doğum izni raporu verecek geçmişe dönük 90 gün sigortan varsada parasını alabilirsin