Merhaba Arkadaslar
Bende size dogum tecrubemden bahsedeyim
Ilk olarak sonda ile ilgili yorumlardan kaynakli korkuyordum
Hicbir aci hissedilmiyor
Damar yolu acma isleminde cok hafif aci hissetmistim
genel anestezi esnasinda cocukta herhangi bir problem olmadi
Ayildigim esnada agri kesici vurdular ilk iki gun agri oluyor 3.gun zaten kendi islerinizi yapmaya basliyorsunuz.
Ilk ayaga kalkma abartildigi gibi zor degil
olmasi gerektigi kadar aci hissediyorsunuz
ayrica sut gelmiyor diye stres yapmayin
Sutum 3.gun gelmeye basladi
Mamadan once israrla meme verdim
olabildigince az mama vermek lazim
depend vs almistim ama hic kullanmadim hasta bezi veriyorlar
kesinlikle ilk gun icin elbise gecelik tavsiye etmelisiniz
Umarim herkesin dogumu guzel gecer