Kizlar 1 aydir nerdeyse progestron fitili kullaniyorm başlarda fitili kullanirken cok kolay itiliyodu gittiginden emin oluyordum şuanda ne olduysa iterken gitmiyor sanki orası şişmiş duvar var gibi gitmiyor gidecek yer ariyorum icerisinde gerçekten cok tuhaf bunu ilacmi yapiyor? Yanlış sekilde kullanilma ihtimali varmi boyle bir ilacin işe yaramazmi doğru şekilde kullanilmazsa ? kullananlar yazabilir mi