Arkadaşlar benim 4 düşüğüm 1 dış gebeliğim var, aynı haftalarda 4 bebeğimin kalbi durdu. Bizde genetik taramalı tüp bebek yaptırmaya karar verdik. Şuan iki tane embriyo genetikte. Sonuc gelmesini bekliyoruz. Ben ve eşimin Genetik tahlilleri temiz. Yinede böyle olup embriyolar sagliksiz gelen var mi?