segah06 Kızlar 6.haftadayım ama inanılmaz mide bulantım var. Bu ilacı kullanan var mı aranızda? Bebeğe bir zararı var mı acaba? Diğer ay Kpss ye gireceğim ama bu ilacı kullansam ne olur kusma ihtimalime karşı?
Ozlemyusuf segah06 sonuçta bunu doktorun yazmadı mi sana zararı olsa zaten vermezler herkes kullanıyor 4 aydır bende kullanıyorum hicbirsorun yok çok şükür
Kizilkafaa segah06 Cogumuz kullandık, ben daha ağır olan Zoferi bile kullandım. Kustugunda öğürme işleminden daha az zararı var emin ol dedi doktorum bana. Doktor zaten zararlı olan bir şeyi yazmaz canım, geçmiş olsun umarım en kısa sürede geçer bulantın. 🙏🏻
ilkkam2016 segah06 8 aydır kullanıyorum. Doktorum da bildiği halde bırak demedi. Miden bulanıyorsa kullan dedi. Hiç bir sorun yaşamadım.
Gzdnr17 segah06 hamilelere özel bi ilaç tamamen bitkisel bebeğe zararı olacak bi şey değil gönül rahatlığıyla içebilirsin ben 21+5 tek yumurta ikizlerime hamileyim ve hamileliğimin ilk gününden beri kullanıyorum 🌺