esrasaluvan 37+1 yüzünü hiç görmedim kızımın bundan sonra herhalde gostermez doğuma kaldık. Var mı bu haftadan sonra bebegin yüzünü goren🤦🤷
Bet7408 esrasaluvan doğumda görürsünüz sanırım artık 🥰 cinsiyetiniz kız mı benimde göster miyor eli hep yüzünde
Melos90 esrasaluvan ayy ben detaylı da gördüm sonra daha yok göremedim merak ediyorum çikolata yesek gitsek olur mu
aylinpalaa esrasaluvan bir kez detaylıda gördüm 10 hafta oldu bi daha göremedim yan yatıyor eli ensede 😂😂
esrasaluvan Bet7408 kızımın eli kulağında sürekli yüzü dönük. bir kere yakalamak uzereydik onada yüzünü kapamışti. Hep yüzünü gömüyor bir yerlere 🤣 nazlı koymam gerekiormus ismini
happykrkmzs esrasaluvan 35+1 im bende hiç göremedim daha burnunu gördük sadece 😂 elleri hep yüzünde doğumda görcem heralde artık
yeliz007 esrasaluvan Beeeen 😀😀 Geçen hafta 37. Haftadaydık hep yanak görüyoruz eli yüzünde çocuğum yüz görümlülüğü istiyor galiba 😀😀
Acemianneee08 esrasaluvan bizim de 2 kere gösterdi bu kızlar nazlı . Gösterdiğinde birinde babasının doğum günüydü oda gelmişti biride babalar gününde 🙈 aylarca kontrole gittim hep kapattı kordonla vs babası gelince hemen gösterşyor 😁
esrasaluvan Acemianneee08 bizim baba küstü ya doğum gününde izin alarak geldi dedik gostericek eminim bı gittik eli koluyla dolamış her yerini 🤣🤣😢
Acemianneee08 esrasaluvan bizimki babacı oalcak tarfını belli etti 😁😁 ben tek gidince ayağını kafaya almak. Mı dersşn koluyla kapamak mı dersin sırtını dönmek desen ayrı 😁😁😁
Esra_G esrasaluvan ya 25ten beri ben de göremiyorum bugün 32 gittim yine ellerini suratında sıpanın rahmimi tuttu salladı doktor kaç kere yok bana mısın demedi tekmeledi durdu 😄😄 inşallah iyice kapanmadan bi ara görürüm. Çikolata vişne suyu sabahın köründe yedim onun için işe yaramadı 🤭
Buser54 Benim kızda öyleydi başta elini koyuyordu sonra doğum pozisyonuna geçti 😁 sırtı dönüktü hep tam doğum zamanı geldi 40. Haftada döndü görmemem gereken zamanda gördüm 😅