Edilek Epidural normal yaptım benim canım aşırı tatlıdır normal doğum yapmama herkes şaşırdı doktorum dahil. Epidural iğnesi ağrıyı tamamen kesmiyor 3 cmden sonra takılıyor ama baya hafifletiyor benim 9 da epidural takıldı 11.15 te doğumum oldu suni ile birlikte