Evremmerve19 ah ah ben de hamileliğimin başından beri ne rüyalar görüyorum bi bilseniz 🙈 rüyalar sadece bilinçaltınızdakilerin yansıması..bi rüyamda bebeğim doğmuş ama buzdolabına koyuyorum, küçücük bi şey..günlerce emzirmeyip altını değiştirmiyorum dolaptan çıkarmıyorum falan..3 gün sonra farkediyorum korka korka dolabı açıyorum kesin öldü napcam şimdi diye sonra uyanıyorum 😔 genelde de bu tarz rüyalar görüyorum hamileliğin başından beri..hamilelikte çok normalmiş, kaybetme korkusu ve iyi anne olamazsam kaygıları olduğunda hormonlar da sağolsun böyle rüyalar ortaya çıkıyor..