Canım bende hamilelik öncesi günde 1.5 paketi rahat içiyordum. Hamile kalmadan önce bırakmayı çok denedim olmadı. Hamile olgumu öğrendiğim gün anne bebek sigara aksama kadar yapılan araştırmaları yazıları okudum. Ve aksam paketi attım cöpe. İş cevresinde zorlandım biraz, birde sigara içtiğim arkadaşlarla ilk haftalarda cok goruşmedim. Balkonda sigara içtigim ortami değiştirdim.. Suan 15 haftalık olduk oğlusum la. Zor bir süreç ama başarabilirsin kuzum. Kendini çok daha iyi hissettikçe yıllarca kendime napmışım ben diyor insan💕😘