Tekrarben Rutin kan kontrolü istedi doktor beta hcg de baktırmış bu negatif demii. İstemiyorum çünkü bebeğim çok küçük
myangelson Normalde 5 in üstü gebelik kabul ediliyor da bu yapılan laboratuvarın referans değeri ne böyle ya 😄 bence yok yani 2 çıkmış seninki